معرفی انواع درب شیشه ای مدرن + قیمت

طراحی و ساخت انواع درب شیشه ای مدرن
راهنمای مطالعه

درب های شیشه ای مدرن را می‌توان از محبوب‌ترین درب‌های موجود در بازار دانست که در طراحی و ساختشان از متریال شیشه استفاده شده است. این درب‌ها انواع مختلفی دارند و در طرح و رنگ‌های متفاوت ساخته می‌شوند که طراحی و ساخت اصولی آن ها بر طراحی کل نمای ساختمان تأثیر مثبت و چشمگیری خواهد گذاشت.

در این مطلب از مجله کات کن تصمیم داریم به بررسی انواع درب شیشه‌ای بپردازیم و اطلاعات مهمی را در رابطه با با این موضوع در اختیارتان قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مشاوره، طراحی و اجرای نمای فلزی

انواع درب شیشه ای

درب‌های شیشه ای مدرن انواع مختلفی دارند که هر یک از ویژگی‌های مختلفی برخوردارند. مهم‌ترین درب‌های شیشه‌ای را به شرح زیر می‌توان تقسیم‌بندی کرد:

درب شیشه‌ای سکوریت

درب شیشه‌ای سکوریت از شیشه سکوریت شده ساخته شده که در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل برای مکان‌هایی که امنیت بالا مدنظر است، مانند بانک‌ها، جواهرفروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. درب‌های شیشه‌ای سکوریت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجودند و می‌توان از آنها به عنوان درب ورودی، درب داخلی و حتی ویترین استفاده کرد.

درب شیشه ای مدرن از جنس شیشه سکوریت

درب شیشه ای ضدگلوله مدرن

درب شیشه‌ای ضدگلوله همانطور که از نامش پیداست،  برای مکان‌هایی که نیاز به امنیت فوق‌العاده بالا در برابر گلوله دارند، مانند صرافی‌ها، سفارتخانه‌ها و مراکز دولتی حساس، طراحی شده است. درب‌های شیشه‌ای ضدگلوله از لایه‌های ضخیم شیشه و مواد ضدگلوله مانند پلی کربنات ساخته می‌شوند و می‌توانند در برابر انواع سلاح گرم مقاومت کنند.

درب شیشه‌ای دستی

درب شیشه‌ای دستی با استفاده از دست باز و بسته می‌شود و نیازی به برق یا سیستم‌های اتوماتیک ندارد. درب‌های شیشه ای دستی در انواع مختلف لولایی، فرانسوی، کشویی و … موجودند و برای مکان‌هایی که تردد زیادی در آنها انجام نمی‌شود، مانند منازل مسکونی، مغازه‌های کوچک و … مناسب هستند.

قیمت انواع درب شیشه ای مدرن

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه‌ای اتوماتیک یکی از انواع درب شیشه‌ای است که با استفاده از سنسورها و سیستم‌های اتوماتیک باز و بسته می‌شود و نیازی به دخالت دست ندارد. درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک در مکان‌هایی که تردد زیادی در آنها انجام می‌شود، مانند مراکز تجاری، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و … کاربرد دارند. این نوع درب‌ها به دلیل سهولت استفاده و زیبایی ظاهری، محبوبیت زیادی دارند.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک با کیفیت

درب شیشه‌ای لولایی

درب شیشه‌ای لولایی با استفاده از لولا به چارچوب متصل می‌شود و به سمت داخل یا خارج باز و بسته می‌شود. درب‌های شیشه‌ای لولایی در انواع مختلف تک لنگه، دو لنگه و … موجودند و برای مکان‌های مختلف مانند منازل مسکونی، مغازه‌ها، دفاتر و … مناسب هستند.

درب شیشه ای مدرن فرانسوی

درب شیشه‌ای فرانسوی از دو لنگه شیشه تشکیل شده که به صورت لولایی به چارچوب متصل می‌شوند و می‌توانند به طور کامل باز شوند. درب‌های شیشه‌ای فرانسوی به دلیل زیبایی ظاهری، نورپردازی طبیعی و تهویه مناسب، برای فضاهایی که نیاز به نور و تهویه بیشتر دارند، مانند بالکن‌ها، پاسیوها و … مناسب هستند.

درب شیشه‌ای بای فولد

این نوع از درب شیشه‌ای که با نام بای فولد یکی از درب‌های شیشه‌ای است که از چندین لنگه شیشه تشکیل شده و به صورت تاشو باز و بسته می‌شوند. درب‌های شیشه‌ای بای فولد به دلیل اشغال فضای کم هنگام باز شدن، برای مکان‌هایی که فضای کافی برای درب‌های لولایی یا کشویی وجود ندارد، مانند ورودی‌های کوچک، تراس‌ها و … مناسب هستند.

درب شیشه‌ای کشویی

درب شیشه ای کشویی با استفاده از ریل به چارچوب متصل می‌شود و به صورت افقی به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند. درب‌های شیشه‌ای کشویی به دلیل اشغال فضای کم هنگام باز شدن، برای مکان‌هایی که فضای کافی برای درب‌های لولایی وجود ندارد، مانند ورودی‌ها، حمام‌ها و … مناسب هستند.

درب شیشه‌ای محوری

درب شیشه‌ای محوری نوعی درب شیشه ای است که با استفاده از لولا به یک محور عمودی متصل می‌شود و به دور آن محور می‌چرخد. درب‌های شیشه‌ای محوری به دلیل زیبایی ظاهری و دید ۳۶۰ درجه در مکان‌هایی که نیاز به دید وسیع دارند، مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند

درب شیشه‌ای اسپایدری

درب شیشه‌ای اسپایدری بدون نیاز به چارچوب، با استفاده از یراق‌آلات مخصوص به سقف و زمین متصل می‌شود و ساختار آن شباهت بسیاری با اجرای نمای شیشه ای دارد. درب‌های شیشه‌ای اسپایدری به دلیل ظرافت و زیبایی ظاهری، برای مکان‌هایی که نیاز به نورپردازی طبیعی و دید وسیع دارند، مانند ورودی‌های اصلی ساختمان‌ها، مراکز تجاری و … استفاده می‌شوند.

درب شیشه ای مدرن تاشو

درب شیشه‌ای تاشو از چندین لنگه شیشه تشکیل شده که به صورت عمودی یا افقی تا می‌شوند. این درب‌ها به دلیل اشغال فضای کم هنگام باز شدن، برای مکان‌هایی که فضای کافی برای درب‌های لولایی یا کشویی وجود ندارد، مانند گاراژها، انبارها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درب شیشه‌ای گردان

درب شیشه‌ای گردان نوعی درب اتوماتیک است که با استفاده از لولا به یک محور عمودی متصل می‌شود و به دور آن محور می‌چرخد. از این درب خاص بیشتر در ورودی‌های اصلی ساختمان‌ها، مراکز تجاری، هتل‌ها و فرودگاه‌ها و ‌… استفاده می‌شود.

قیمت درب شیشه ای مدرن

در رابطه با قیمت درب شیشه ای سوالات بسیاری پرسیده می‌شود. با دیدن تنوع قیمت انواع درب شیشه‌ای مدرن در بازار معمولا این سوال مطرح می‌شود که چرا میان هزینه در نظر گرفته شده برای خرید انواع درب شیشه‌ای تفاوتی بسیار وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم دلیل تفاوت قیمت درب شیشه ای فاکتورهای مختلفی است که بر روی هزینه‌ها اثر می‌گذارد. تفاوت در هر یک از این فاکتورها هزینه را افزایش یا کاهش خواهد داد.

عوامل موثر در قیمت خرید درب شیشه ای

عوامل بسیاری بر روی قیمت خرید درب شیشه‌ای اثر می‌گذارند. برخی از این عوامل به شرح زیرند:

نوع شیشه

در طراحی و ساخت انواع درب شیشه‌ای از شیشه‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای خرید درب‌های شیشه‌ای که از شیشه‌هایی با کیفیت و دارای ویژگی‌های خاص برخوردارند، باید هزینه‌ای بالاتر پرداخته شود.

ضخامت شیشه‌ای

ضخامت از دیگر فاکتورهای اثرگذار بر قیمت درب‌های شیشه‌ای است. آن دسته از شیشه‌هایی که دارای درب ضخیم‌تر هستند، با قیمتی بالاتر به فروش خواهند رسید.

متریال به کار رفته

برای طراحی انواع درب شیشه ای مدرن می‌توان از متریال مختلفی استفاده کرد. درب‌های شیشه‌ای نیز مانند پنجره های شیشه ای عایقی که با متریالی با کیفیت‌تر، خاص‌تر و گران‌تر ساخته می‌شوند. از قیمتی بیشتر برخوردار خواهند بود.

برند سازنده

اگر درب شیشه ای مورد نظر شما توسط برندهای معروف ساخته باشد، برای خرید آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای بالاتر خواهید داشت. این در حالی است که درب‌های شیشه‌ای ساخته شده توسط برندهای معمولی‌تر، قیمتی پایین‌تر دارند.

فریم

درب‌های شیشه‌ای را می‌توان به دو دسته فریم‌دار و بدون فریم تقسیم‌بندی کرد. هزینه لازم برای خرید درب‌های فریم‌دار نسبت به نمونه‌های بدون فریم کمتر است.

جالب است بدانید که هزینه در نظر گرفته شده برای خرید درب‌های فریم‌دار نیز تحت تاثیر از جنس فریم آن‌ها متفاوت خواهد بود.

نحوه باز شدن درب

درب‌های شیشه‌ای را بر اساس نحوه باز شدن می‌توان به چهار دسته درب‌های لولایی، درب‌های کشویی، تاشو و گردان تقسیم‌بندی کرد. از میان این درب‌ها، درب‌های لولایی کم هزینه‌ترین درب‌ها و درب‌های گردان بالاترین قیمت را به خود اختصاص می‌دهند.

خرید درب شیشه ای

هنگام خرید درب شیشه ای مدرن به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید انواع درب شیشه‌ای را دارید، ضروری است به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

 

  • ابتدا از بین درب‌های موجود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برای این کار نیاز است شناخت کافی از انواع درب‌های شیشه‌ای به دست آورید.‌
  • به دنبال انتخاب یک رنگ مناسب برای درب شیشه‌ای خود باشید. توصیه می‌شود سراغ درب‌هایی بروید که رنگی متناسب با دکوراسیون شما دارند.‌
  • محل نصب درب شیشه ای را به درستی اندازه‌گیری کنید تا اطلاعات دقیقی در رابطه با طول و عرض دربی که باید ساخته شود در اختیار سازنده قرار دهید.
  • به دنبال درب‌های ساخته شده توسط برندها و مجموعه‌های معتبر باشید تا اطمینان حاصل کنید که محصولی با کیفیت خریداری می‌کنید.
  • میزان بودجه‌ای که قرار است به خرید درب شیشه‌ای مدرن اختصاص دهید را از قبل مشخص کنید تا بتوانید محصولی متناسب با بودجه خود بخرید.

قیمت خرید درب شیشه ای خاص و مدرن و لاکچری

طراحی درب های شیشه ای خاص

چنانچه به دنبال درب‌های شیشه ای خاص هستید و دوست دارید درب مورد نظرتان دارای لوگو، نشانه، طرح و شکل خاص و … باشد، می‌توانید روی کمک متخصصان ما در کات کن حساب کنید. متخصصان ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند تا درب‌هایی را مطابق با خواسته شما ساخته و در اختیارتان قرار دهند.

نصب و اجرای درب شیشه ای

نصب و اجرای درب شیشه ای یک فرایند دشوار است که تنها متخصصان فعال در این حوزه می‌توانند از عده آن برآیند. نحوه نصب درب شیشه‌ای بر اساس نوع آن متفاوت است. به طور کلی می‌توان گفت در صورت داشتن فریم، ابتدا فریم نصب شده و سپس درب شیشه‌ای در جایگاه خود قرار می‌گیرد.

اگر قصد نصب درب شیشه‌ای را دارید و به دنبال مجموعه‌ای هستید که این کار را با دریافت هزینه‌ای کم برای شما انجام دهند، کات کن می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کات کن؛طراح و مجری ساخت انواع درب شیشه ای

کات کن یکی از مجموعه‌هایی است که می‌توانید برای ساخت و نصب انواع درب شیشه ای روی آن حساب کنید. در این مجموعه یک تیم حرفه‌ای و توانا در تلاش است تا بهترین خدمات را در قبال دریافت هزینه‌ای مناسب با کیفیتی بسیار بالا ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع درب شیشه ای و همچنین دریافت مشاوره رایگان کافی است همین حالا بدون اتلاف وقت با متخصصان این مجموعه تماس حاصل کنید.

برای امتیازدهی کلیک کنید.
[Total: 0 Average: 0]

سوالات متدوال

بهترین نوع درب های شیشه ای کدام است؟

بستگی به کاربرد مد نظر شما عزیزان دارد که شما عزیزان میتوانید برای خرید و یا سفارش طراحی و ساخت و یا مشاوره انتخاب طرح و نوع با کارشناسان ما در کات کن تماس حاصل نمایید.

کیفیت کدام درب شیشه ای بهتر است؟

اگر منظور شما از کیفیت، مقاومت است؛ شیشه های ضد گلوله و در جایگاه دوم شیشه های سکوریت بهترین انتخاب است.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

هرچیزی که نیاز دارید بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمای ساختمان با پوشش فلز

استفاده از تکنولوژی پانچ در نمای ساختمان

نمای ساختمان با پوشش استرچ متال